torsdag den 11. januar 2018

moderne bryllupsfotograf

Bryllupsfotograf til unikke bryllupsfoto


Hvis studerende kan sprænge skalaen for karakterer, så må du også kunne, Han. Som bryllupsfotograf kunne vi ikke have ønsket os andre. Lige fra vores første møde har man været mødt med professionalisme, fleksibilitet, venlighed, ydmyghed og en enormt faglig kompentence. Altid klar til at svare på mails eller mødes på skæve tidspunkter - så vores behov kunne komme til orde. Dialog må være et nøgleord i den forbindelse. Selve dagen forberedte du os godt på og din tilstedeværelse ved brylluppet var så perfekt. Gæsterne havde kun ros og gode ord om dig. Dine ideer, dine billeder - kvaliteten taler for sig selv! Vi er ikke i tvivl, hvis folk spørger og skal vi bruge en fotograf til en anden lejlighed vil du være den første vi spørger. Tusind tak for at give os billeder som ingen andre ville have gjort. Vh Mette og Morten Mette & Morten

Mange bryllupsfotografer reklamerer med en billig startpris


Mange bryllupsfotografer reklamerer med en billig startpris, til gengæld kommer der typisk mange uigennemskuelige ekstraudgifter. Sådan er det ikke hos mig. Mine priser er faste og gennemskuelige - ingen ekstraregninger. Jeg har selvfølgelig heller ikke nogen ekstraregning på kørsel.Alle mine priser er inc. kørsel på Sjælland, København og Amager. Med en fast pris på billeder er det nemmere for jer at lægge et bryllupsbudget.Mine priser på bryllupsfotografering starter ved 3.500 kr. Jeg har sammensat nogle bryllupsfotografi-pakker, som I kan vælge imellem. Men jeg laver selvfølgelig også specialbestillinger. Det er jeres bryllup, derfor opfylder jeg, jeres ønsker. Kontakt mig, så kan vi sammen finde ud af, om en af pakkerne passer til jer, eller om jeg skal tilpasse en af pakkerne til jeres store dag. I også mulighed for at booke en videofotograf til jeres bryllup gennem mig. Spørg efter tilbud på videofotograf, så laver jeg en pakke, der passer til jeres ønsker.

Tak Kasper, for de fantastiske billeder fra vores bryllup. Du fangede hver en stemning, og dem har vi nu for evigt. Vi kan anbefale dig til hver en tid. Mette & Torben

Bryllupsbilleder lavet i Kolding, skal i vores øjne vise hvor de er lavet, de skal have noget fotodokumentarisk over sig og stadig være både kreative og personlige. På den måde foreviges jeres bryllup på en måde, så i efterfølgende husker dagen, som den var, og også ser ting i ikke selv kunne nå at være en del af, som fotografen har fanget.
Word Count: 632

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skønheden I et Bryllup

Skønheden I et Bryllup Ser massivt populære bryllupper på tv som William og Kate og Kardashians kan gøre din planlagte ceremoni synes lidt f...